Wednesday, 27 June 2012

cuci tangan .

Assalamualaikum..

alahai..rajin plak aku nk update entry baru kann..hee..dah aku tak tahu nak luah kt siapa lagi selain ALLAH..so aku luahkan jela kt sini..tengs pada yg sudi menbaca entry aku kali ney :)

photoshoot..

mungkin aku dah tak nak terima apa-apa tawaran untuk photoshoot lagi..bukan sebab aku tak minat..tapi...hermmm..sebab aku selalu sangat menunding jari salahkan orang lain...sedangkan aku ney ha punn bukan bagus sangat..bukan cantik sangat..aku memang tak nafikan yang aku minat sangat bidang photography ney..amik2 gambar..nak2 pulak bila aku dah bercinta dgn si dia yg kaki photoG..dia jugak yang tambahkan minat aku dalam bidang tuhh...sampai aku naek syok amik2 gambar & upload kt FACEBOOK tuhh..aku suka berkongsi gambar2 aku..bercerita tentang kisah hidup aku kt situ..maksud aku FACEBOOK..aku bukan mengejar POPULARITI..tapi aku SUNYI..aku tak ada siapa2..yg betul2 faham aku, dengar masalah luar dalam aku..tak ada wey..sebab tuhh aku suka melayan FACEBOOK..

okeyy..back to the story..

aku TERPAKSA tinggalkan semua yang aku minat tuhh demi DIA..demi kata2 yg dia dah keluarkan kat aku masa kteowg gaduh beberapa hari lepas..hati aku betul2 tersentap sekali lagi..terpaksa..biarlah..demi menjaga hati si DIA yang aku SAYANG sangat..mungkin susah aku nak TINGGALKAN semua bnda yg aku MINAT tuhh sekarang..tapi sikit2 lama2 nanti boleh lahh kann ? jangan terkejut kalau lepas ney aku BERUBAH mendadak..tu tak mustahil k? demi kebaikan..mungkin DEACTIVE fb selama2nya? mungkin pakai fon yg tak ada CAMERA? mungkin aku akan ke tepi kalau kawan2 aku snap pic? takpe..aku redha..mugkin aku terlena dalam nikmat KEDUNIAAN sebelum ney..sampai terlampau obses ngn gambar2..sampai terleka dgn CINTA sesama MANUSIA hingga lupa CINTA kepada ILAHI..aku bukan bajet mcm ustazah..tapi dah ada sedikit keinsafan dalam diri..alhamdulillah..mungkin doa aku sedikit sebanyak dah diterima ALLAH.. :)

sebaliknya..

aku tak kesah kalau dia nak teruskan minat dia..aku sentiasa SOKONG minat dia..aku tak nak KONGKONG hidup dia..aku tak nak dia rasa bosan terhadap aku..aku SAYANG dia..TERAMAT SANGAT..kadang2 tuhh, ada jugak beberapa perkara yang buat aku kecik hati dgn dia..tapi aku DIAM.."alahhh,lama2 aku lupa lahh pasal tuhh.xpe", hati aku berkata..mungkin aku ney MENGADA, cepat TERASA HATI..tapi kena ingat,kalau tak ada angin,macam mana pokok boleh bergoyang? kann ? hermm..biarlah setakat ney je orang ramai kenal aku..setakat 27 JUN 2012..aku takkan BERGAMBAR or PHOTOSHOOT lagi,aku takkan MENYANYI kt mana2 lagi..biar semua tuhh antara aku dgn tuhan je yg tahu..INSYALLAH..ALLAH tuhh maha ADIL..dia tahu apa yg terbaik untuk HAMBANYA..mudah-mudahan..aminn...

bersabarlah kau wahai HATI...


dah panjang lebar aku mmbebel ney..tisu punn makin banyak BASAH ney..haha..sampai sini jelah luahan dr sedalam2 hati aku kali ney..terima kasih kepada yg sudi MEMBACA..salam :)

~SEKIAN~

3 comments:

  1. alossss ... aku mcm tak leh dgr cter sedih2 lately nie .. ngan aku2 nak nges .. sabar ^^

    ReplyDelete
  2. nur aya : okeyy. tengs dear :)

    ReplyDelete
  3. ewm.sdih plak bila bca.sbr eh. ;-)

    ReplyDelete