Tuesday 26 June 2012

risau .

Assalamualaikum semua...


akhirnya terbuka jgk blog ney utk di update kannn. bukan tak nak update. tapi ada je masalah yg datang. berduyun-duyun hempap atas kepala aku ney. berat sangat ! masalah si dia, duit, kolej. bnyk lg lahh. sampai aku punn rasa yg aku da tak mampu nk hadapi semuanya.

si dia..

gaduh lagi. tak habis2 gaduh je bulan ney. sedangkan bulan ENAM ney lahh yg aku tunggu2 dalam setahun. aku suka sangat bulan 6. mcm ada LUCK pada nombor tu. tapi bukan tuhh yg aku nk ceritakan. tu hari gaduh pasal dia pergi SHOOT PEREMPUAN lain. ye, perasaan CEMBURU membuak2 dlm hati aku ney. bukan aku tak faham MINAT dia, tapi aku terlampau SAYANGKAN dia sampai tak nak dia JATUH HATI kt PEREMPUAN lain. nak tahu sebab apa aku takut sangat kalau dia g shoot org lain? cuba bayangkan bila seorang lelaki ambil gmbr prmpuan, msti dia tenungnya prmpuan tuhh. biarlah prmpuan tuhh hodoh skalipun. tp walau mcm mne punn, msti ad terdetik kt hati tuh, "eh,comelnya dia" , "pandainya dia POSE" or "kenapalah awek aku tak mcm dia". tu lahh yg bermain2 dlm fikiran aku sebenarnya. mungkin tak logik, tp 2 lahh yg aku fikirkan sampai aku tak dapat nak kawal emosi. dia pujuk. then oke balik. tp bila aku tgk balik dyew upload gmbr2 prmpuan tuhh, aku jd CEMBURU balik. susah aa mcm ney. so aku amek kptsn tak LIKE n tak TENGOK ap yg dyew da upload. mmg tak sanggup. sorry k syg. hope awk faham. so skrg kita da oke kann? jgn la gaduh2 lg. sy dah PENAT. lg 3 hari kann kita nk jpe? k sygg ? :)

kewangan...

okeyy. pasal duit, mmg semua org akn hadapi masalah dlm hal ney. kann? aku punn satu. boros sgt. pantang ada duit kt tangan. tak pernah nk brjimat kann? haaa. smlm baru je masuk duit elaun. tp da pakai. da la naek sem nk pkai bnyk duit. mana nak cari weyy. nampaknya kau kenalah ikat perut ney bila balik sana nanti aen. limitkn makan. puasa. alang2 dpt saving, dpt kuruskan badan cket. kann ? hehe. pandai2 lah aku kt sana nanti. insyallah :)

kolej..
haaa. ni lg satu mslh. tu hari warden ada mesej aku. dia bgthu aku yg aku kena tuker rumet nanti. rumet aku dok blok C and aku blok B. still blok yg lama aku stay sblm ney. sedangkan sem 4 semua kne transfer stay blok C. tp asl aku tak? bila tnya kenapa dyew ckp sbb rumet aku FISIO kne dok blok C. n nursing sem 4 sume kene stay blok B lg. hbs tuhh sem 3 nk campak mne? alasan tak logik lahh kann? aku tny rumet aku un dyew xtahu. ada ke patut? rumet bukan bole buat main. kalau dapat rumet yg teruk, habislah aku. herrmmm. 2 yg buat aku susah hati skrg ney. rasa tak nak balik sana un ad taww :'(

hermmm. aku rasa cukuplah smpai ney je utk entry kali ney. terima kasih kerana sudi membaca apa yg aku membebel kt atas ney k. hee. assalam :)

~SEKIAN~


1 comment: