Friday 15 June 2012

cuba jadi KUAT !

Assalamualaikum bloggers :)
Memang lama betul aku tak UPDATE blog ney kann..
Sampai dah berbunyi CENGKERIK da :D
Maklumlah, CUTI SEMESTER...
Mana tak busy kannn :)

Hermm...actually macam2 cerita yang datang dalam HIDUP aku beberapa hari ney..
Tapi yg paling 'SAKIT'..,sebab 'DIA'..
Ntahla..tak tahu n cakap macam mana...
nak kata aku KUAT JELES,memang patut pun aku JELES..
dulu DIA pernah JANJI takkan SHOOT PEREMPUAN lain kalau aku punn tak pergi SHOOT ngn LELAKI laen..
so aku punn ikutkan jelaa apa yg DIA nak..
member2 LELAKI aku ajk g SHOOT suka2,aku fikir dua kali dulu nak pergi ke tak..
semua demi nak JAGA HATI dia..sumpah aku SAYANG dia TERAMAT SANGAT !
tapi SEMALAM....aku ingatkan dia g shoot ALAM SEKITAR...
aku punn biarkan jelaa..alih2 shoot MODEL rupanya...
adehhh..agak TERKILAN sikit laaa..
then pagi td aku tgk gambar DIA..aku sukaa sangat GAMBAR dia yg DIA baru UPLOAD tadi..rasa RINDUU sangat kt dia..so aku punn TENUNG lahh lama2 GAMBAR dia tuhh..RINDU punya pasal..
then aku tgk JARI dia...macam ada SOMETHING yg TAK KENA..

tengok JARI dia.. :'(

ye,mmg punn..CINCIN..dia tak pakai CINCIN kteowg..berderai AIR MATA aku ke PIPI..
rasa SEDIHHH sangat..tapi dia mmg akan cepat FAHAM kenapa aku tiba2 tak ada mood..
so dia EXPLAIN dr A-Z kenapa dia tak pakai CINCIN tuhh..
aku bukan tak faham dia...tapi kalau aku,aku keluar g KEDAI RUNCIT dpn rumah tuhh punn aku pakai cincin..
aku takut kalau terjadi apa2 kt aku dalam PERJALANAN,sekurang2nya CINCIN tuhh ada kt JARI aku buat kali terakhir..
tapi takpe lahh..benda KECIK je punn kott..tak elok nk BESAR2KAN..isn't it ?

hermmm...selalunya BULAN ENAM ney bulan yg aku tungu2kn,bulan yg aku SUKA SANGAT..
tapi BULAN 6 tahun ney,langsung tak BERMAKNA apa2 bg aku,mcm2 dugaan dtg kt aku..semua aku TANGGUNG sorg2..kenapa ea?
masalah si DIA,masalah KAWAN,masalah DUIT,masalah KESIHATAN..
semua aku TANGGUNG SENDIRI..tapi takpe lahh...aku tahu ALLAH sentiasa ada bersama aku..
aku yakin AKU KUAT ! aku boleh atasi semuanya :) insyallah...dengan izinnya..aminn :D

~SEKIAN~

2 comments: