Wednesday, 21 March 2012

Jgn biar NAFSU kawal anda..

assalamualaikum semua ^_^
hyee..hurmm..actually mata da ngntok ney..tapi still SEMANGAT nk tulis ENTRY baru taww..
entry kali ney semua pasal TAKUT..apa yg aku TAKUT sgt tuhh ? hurmm..mai,nk habaq ney :)

tadi..
sambil2 aku nga STUDY(masuk ke study tuhh?),
aku tgk muvie KLIP 3gp(pdhal ctew tuhh  da lme kann)..
mmg aku tak pernah tgk dan mmg TERKEJUT bila aku dah tgk td..
dan mmg melibatkan KONTROVERSI..
dgn PEREMPUAN nye,LELAKI nye yg mcm tuhh..
mmg GILA ahh..
nak MENANGIS punn ada bila tgk PEREMPUAN2 dlm cte tuhh td..

hurmmm..
aku punn tak tahulah nk ckp mcm mne..
LELAKI ney boleh buat apa je kalau dia nak..
tak kisahlah sampai MEMBUNUH ckalipun..
kalau nafsu da KAWAL diri,
otak da tak ingat apa dahh..
time tuhh AKAL dia da ltk kt KAKI..

aku bukan nk MENGUTUK kaum ADAM..
tapi,segelintir je yg mungkin hanya BERTOPENGKAN manusia..
kadang2 tuhh,perempuan xbuat salah apa punn kt dia,
alih2 DIBUNUH,DIROGOL dgn KEJAM..
sumpah sedih dan mmg TIDAK BERPERIKEMANUSIAAN !
selalunya kaum HAWA ney lahh yg jd MANGSA..
kenapa ??

okeyy..
aku ckp melalui PENGALAMAN..
mmg tak semua LELAKI jahat,tapi TAK SEMUA lak LELAKI BAIK..
so LADIES..,
tlg lahh FIKIR masak2 sblm anda melakukan apa2 okeyy..
jgn biar yg NAFSU kawal HIDUP anda..
nanti anda sendiri yg MENYESAL..
ingatlah MAK AYAH yg dah susah payah JAGA kita dr KECIL..
takkan kita nk HANCURKAN HATI mereka dgn SILAP kita ?
think wisely k my dear :)

kepada KAUM ADAM,
saya tidak 100% salahkan anda..
tetapi..
sama2lah kita jaga diri kita dari BENDA2 yg TUHAN tak suka..
semoga DIRI kita sentiasa DILINDUNGI tuhan..
AMIN ~

apa2pun..
aku sentiasa BERDOA agar aku dapat seorang LELAKI yg boleh MEMBIMBING 
aku ke arah KEBAIKAN dan MENCEGAH aku dr melakukan KEMUNGKARAN..
semoga 'dia' yg aku PILIH skrg adalah dia yg TERBAIK utk aku dan
boleh jaga aku SEBAIK mungkin..
AMIN ~


*SEKIAN.. :D


3 comments: